Emailing and Texting (Eposta ve mesaj yollamak)

Emailing and Texting (Eposta ve mesaj yollamak)


Emailler genellikle mektuplardan daha kısa ve daha az resmi olup kişiler bazen içlerinde kısaltma ve gülen yüzler kullanır. Smileys (‘emoticons’ da denir) yandan baktığınızda yüze benzeyen resimlerdir. Bunlar klavye simgeleri kullanılarak yapılır ve duyguları ifadeetmek için kullanılır. Metin mesajları daha da kısa ve daha da az resmi olup genellikle kısaltmalar kullanılır.Sık sık kullanılan gülen yüzler:

:-) Mutluyum veya gülümsüyorum
:-( Mutsuz veya kızgınım
:-D Gülüyorum
>:-( Çok kızgınım
:-| Sıkıldım
:-o Sürprize uğradım veya bağırıyorum
:-@ Çığlık atıyorum
:-* Sana öpücük gönderiyorum
;-) Sadece şaka yapıyorum
:-p Sırıtıyorum
(= hoş olmayan veya nezaketsiz şekilde gülümsemek
):-b Sana dil çıkarıyorum

Abbreviations (Kısaltmalar)
AFAIK as far as I know
IMHO in my humble opinion
ASAP as soon as possible
IOU I owe you
B4 before
LOL laughing out loud
B4N bye for now
L8R later
BRB be right back
MSG messageBTW by the way
PLS please
C see  
R are    
CU See you!
SPK speak
CUL8R See you later!
TAFN that’s all for now
FYI for your information
THX thanks
GR8 great
2DAY today
GSOH good sense of humour
2MORO tomorrow
GTG got to go
2NITE tonight
ILU I love you
U you
WAN2 want to
WKND weekend



0 yorum :